΄Εκδοση σύγχρονων ψηφιακών υπογραφών, απομακρυσμένης πρόσβασης, τριετούς διάρκειας για όλους τους δικηγόρους

Σημαντικές Ειδήσεις

΄Εκδοση σύγχρονων ψηφιακών υπογραφών, απομακρυσμένης πρόσβασης, τριετούς διάρκειας για όλους τους δικηγόρους

Μετά την έναρξη των διαδικασιών απόκτησης απομακρυσμένων ψηφιακών υπογράφων, για τους δικηγόρους που έχουν ενεργή ψηφιακή υπογραφή, ο ΔΣΑ ανακοινώνει την έναρξη της διαδικασίας έκδοσης άυλων απομακρυσμένων Ψηφιακών Υπογραφών, χωρίς κόστος, για όλους τους Δικηγόρους, από την Τετάρτη 13.04.2022 .

Ο Δικηγόρος / δικαιούχος Ψηφιακής Υπογραφής θα προσκομίζει αποκλειστικά με αυτοπρόσωπη παρουσία τα απαραίτητα δικαιολογητικά στα γραφεία υποδοχής/ταυτοποίησης και παραλαβής εγγράφων του ΔΣΑ.

Τα γραφεία υποδοχής/ταυτοποίησης και παραλαβής εγγράφων θα είναι τα κάτωθι:

1) Στο κτίριο 9 της πρώην Σχολής Ευελπίδων

2) Στο κτίριο 2 της πρώην Σχολής Ευελπίδων

3) Στο Ειρηνοδικείο Αθηνών, στην αίθουσα του ισογείου με αριθμό 45

4) Στον δεύτερο όροφο του ΔΣΑ (νέο κτίριο) γραφείο δακτυλογράφων.

Η υποδοχή και ταυτοποίηση θα διενεργείται δίχως ραντεβού, τηρουμένης της σειράς προσέλευσης των δικηγόρων καθώς και των ισχυόντων υγειονομικών μέτρων.

Οδηγίες αίτησης και δικαιολογητικά επιτυχούς ταυτοποίησης:

1) Ο Δικηγόρος εισέρχεται στο portal της Ολομέλειας και επιλέγει Ψηφιακές Υπογραφές -> Έκδοση Ψηφιακής Υπογραφής . Στην φόρμα εμφανίζονται τα προσωπικά του στοιχεία, τα οποία ο δικηγόρος καλείται να συμπληρώσει ή να επικαιροποιήσει επιλέγοντας το banner Επικαιροποίηση Στοιχείων. Τα πεδία ΑΔΤ ή Διαβατήριο και Email είναι υποχρεωτικά.

2) Ο Δικηγόρος εγκρίνει και υποβάλλει την αίτησή του. Το ΟΠΣ Ολομέλειας πιστοποιεί την ιδιότητα του δικηγόρου και αποστέλλει το αίτημά του στην Αρχή Εγγραφής (eΓΕΜΗ) για συνέχιση της διαδικασίας έκδοσης.

3) Ακολουθώντας τις οδηγίες ο δικηγόρος λαμβάνει στο email του από την αρχή εγγραφής το έντυπο της αίτησης και το έντυπο όρων συνδρομητή τα οποία εκτυπώνει και υπογράφει ιδιοχείρως.

4) Ο Δικηγόρος προσκομίζει τα ανωτέρω έντυπα καθώς και ευκρινές φωτοτυπικό αντίγραφο του δελτίου αστυνομικής ταυτότητας στα γραφεία υποδοχής/ταυτοποίησης και παραλαβής εγγράφων του ΔΣΑ.

Στη συνέχεια οι εξουσιοδοτημένοι υπάλληλοι του ΔΣΑ προβαίνουν σε όλες τις αναγκαίες ενέργειες (σκαναρισμα εγγράφων, ανάρτησή για ενημέρωση αρχής εγγραφής, έλεγχος στοιχείων και εγγράφων από τον Υπεύθυνο Πιστοποίησης, τελικός έλεγχος από τον Υπεύθυνο Έγκρισης Ψηφιακών Πιστοποιητικών).

Μετά τον ολοκλήρωση των εργασιών των υπηρεσιών του ΔΣΑ ο Δικηγόρος λαμβάνει μήνυμα για συνέχιση και ολοκλήρωση έκδοσης Ψηφιακής Υπογραφής.

Για οποιοδήποτε ανάγκη μπορείτε να απευθύνεστε:

1. Στο HelpDesk της αρχής εγγραφής υποβάλλοντας σχετικό Αίτημα Υποστήριξης.

2. Στο τμήμα εξυπηρέτησης και υποστήριξης της διαδικασίας έκδοσης Ψηφιακών Πιστοποιητικών και άυλης Ψηφιακής Υπογραφής από την Κεντρική Ένωση Επιμελητηρίων Ελλάδος, που λειτουργεί από Δευτέρα έως Παρασκευή από τις 07:00 το πρωί έως τις 22:00 το βράδυ και το Σάββατο από τις 08:00 το πρωί έως τις 16:00 το απόγευμα, πλην Κυριακών και αργιών.

Οι Δικηγόροι μπορούν να επικοινωνούν με το τηλεφωνικό κέντρο, στον αριθμό κλήσης: 210-2201960

Επισυνάπτουμε τον αναλυτικό οδηγό χρήσης .

Δείτε επίσης

Ανακοινώσεις
Την Δευτέρα 17 Νοεμβρίου 2025, λόγω επετείου του Πολυτεχνείου οι υπηρεσίες του Συλλόγου θα λειτουργήσουν ως εξής:Οι οικονομικές υπηρεσίες έως 12:00'Οι λοιπές υπηρεσίες έως 13:00' 
Ανακοινώσεις
Επισυνάπτεται απόφαση τροποποίησης ανακήρυξης συνδυασμού.
Ανακοινώσεις
Ο κατάλογος Δικηγόρων Νομικής Βοήθειας για την εβδομάδα από:17 Νοεμβρίου έως και 23 Νοεμβρίου 2025 θα είναι από :ΛΕΠ. ( ΛΕΠΟΥΡΑ ΔΕΣΠΟΙΝΑ ) έως και ΜΑΚΡ. ( ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ) 
Ανακοινώσεις
Ο κατάλογος Δικηγόρων Νομικής Βοήθειας για το χρονικό διάστημα από:17 Νοεμβρίου 2025 έως και 30 Νοεμβρίου 2025 θα είναι από:
Ανακοινώσεις
Όπως έχει ήδη ανακοινωθεί, την Τρίτη 11.11.2025 και ώρα 16:00 διενεργήθηκε δημοσίως στα γραφεία του Δ.Σ.Α  με την παρουσία εκπροσώπων παρατάξεων και συναδέλφων η ηλεκτρονική κλήρωση των μελών των εφορευτικών επιτροπών.